Kurs Acrobat X Pro

  • Czas trwania:
    30h
  • Termin:
    Termin ustalany indywidualnie
  • Grupy:
    3-5 osób
  • Tryb:
    stacjonarnie lub online

 

To program przeznaczony do tworzenia i obróbki dokumentów w formacie PDF. Najnowsza wersja programu obsługuje wersje wszystkie wersje formatu do X-5.

Dokumenty Adobe PDF zachowują dokładny wygląd i zawartość oryginałów, wraz z ich czcionkami i grafikami oraz elementami multimedialnymi. Zapisane w tym formacie pliki są w 100% przenośne i mogą być drukowane, wysyłane pocztą elektroniczną lub udostępniane w Internecie bez obaw o zmiany wyglądu. Dzięki zautomatyzowanemu zestawowi narzędzi do przeglądania i komentowania można przeglądać dokumenty, dodawać komentarze, zatwierdzać dokumenty za pomocą podpisów elektronicznych i wykonywać wiele innych czynności przy pomocy poczty elektronicznej lub przeglądarki internetowej. Program umożliwia zapis w formacie MS Word, konwertuje dokumenty AutoCAD do PDF, konsoliduje pliki PDF, gwarantuje wygodną pracę grupową nad dokumentem, zapewnia kontrolę dostępu do informacji zawartych w dokumencie.

Główną nowością w tej wersji programu jest system budowania listy czynności (Actions), które należy wykonać, aby stworzyć dokument o określonych parametrach. Ponadto rozszerzono możliwości użycia Flasha w dokumentach. Adobe Acrobat X posiada wbudowane szablony Flash, które mogą być użyte na przykład jako interaktywny spis treści. Zaawansowani użytkownicy mogą nawet sięgnąć po Adobe Flex aby tworzyć jeszcze ciekawsze publikacje. Adobe Acrobat X można połączyć z usługa Microsoft SharePoint, dzięki czemu stworzone w nim pliki traktowane będą tak samo, jak te utworzone z użyciem Microsoft Office.

Acrobat X Pro jest również klientem usługi acrobat.com. Praca grupowa z użyciem serwisu acrobat.com, zdaniem Adobe, dostarczy wygodnej alternatywy dla tradycyjnych metod pracy, jak wysyłanie dokumentów pocztą elektroniczną. Poza współdzieleniem plików i grupową edycją acrobat.com zawiera platformę dla konferencji Internetowych, podczas których można udostępniać widok pulpitu lub używać wirtualnej tablicy.

Czas trwania kursu: 30 godzin


Program kursu obejmuje:

Rodzaje plików PDF

Tworzenie plików PDF

  • Konwersja dokumentów
  • Drag & drop
  • Zapis schowka do PDF
  • Nowy pusty dokument PDF
  • Acrobat Distiller i drukarka „Adobe PDF”

Zapis zawartości WWW w plikach PDF

  • Zapis strony www w formacie PDF
  • Zapis fragmentu strony jako dokument PDF
  • Wydruk strony do pliku PDF

Zapisywanie plików MS Office w formacie PDF

  • Zapis do pliku PDF za pomocą mechanizmu MS Office
  • Zapis PDF za pomocą rozszerzenia zainstalowanego z Adobe Acrobat
  • Zalety i wady obu poprzednich zapisów

Edycja plików PDF

  • Rozpoznawanie tekstu OCR
  • Zapisywanie pliku PDF do formatu MS Word
  • Pobieranie i edycja obrazów
  • Edycja obiektów wektorowych
  • Możliwości edycji tekstu
  • Zdjęcia fragmentów strony
  • Zmniejszanie wielkości plików
  • Rozszerzenie możliwości Adobe Reader o funkcje Pro

Operacje na plikach PDF

  • Zmiana kolejności stron
  • Podział pliku PDF
  • Łączenie kilku plików PDF w jeden
  • Kadrowanie stron
  • Odnośniki do stron i dokumentów
  • Łączenie różnego rodzaju dokumentów w pakiet „Portfolio PDF”

Przeszukiwanie plików

  • Przeszukiwanie plików PDF, funkcje Find i Searsh
  • Porównywanie zawartości plików PDF – wyszukiwanie zmian
  • Indeksowanie
  • Organizer – zestawy ulubionych dokumentów

Komentarze, zaznaczanie i załączniki

  • Dodawanie komentarzy
  • Ustawienia słownika
  • Włączanie możliwości komentowania w Adobe Reader
  • Tworzenie i zarządzanie łączami
  • Załączniki
  • Usuwanie komentarzy

Współpraca z wykorzystaniem plików PDF

  • Wysyłanie pliku jako załącznik
  • Wysyłanie pliku do recenzji
  • Współpraca z Acrobat.com
  • Spotkania „on Line” z wykorzystaniem „ConnectNow”
  • Umieszczanie dokumentów w sieci i udostępnianie pulpitu

Formularze elektroniczne

  • Szybkie tworzenie formularzy z istniejących plików
  • Z dokumentów papierowych
  • Za pomocą asystenta i LiveCycle Designer
  • Przesyłanie i zbieranie danych z formularzy
  • Śledzenie zmian publikowanych formularzy

Ochrona plików PDF

  • Metody ochrony plików
  • Biblioteki gotowych zestawów ochrony – „Security polieces”
  • Import i export ustawień ochrony
  • Bezpieczna koperta PDF, jako opakowanie dla dowolnego pliku

Podpisywanie dokumentów PDF

  • Tworzenie podpisu
  • Wygląd podpisu (pref. Acrobat)
  • Preferencje podpisu
  • Dodawanie podpisów do dokumentów
  • Weryfikacja podpisów

Multimedia

  • Wsparcie dla formatu Flash
  • Dodawanie dźwięków i wideo do plików PDF
  • Prezentacja w pliku PDF
  • Ustawienia widoku początkowego
  • Przejścia pomiędzy stronami
  • Elementy interaktywne

System nauki: dziennie/weekendowo/online

Atuty: kameralne grupy szkoleniowe, duża ilość zajęć praktycznych, dedykowany skrypt szkoleniowy.

Cena: szkolenie grupowe: 750 zł,
szkolenie indywidualne: 2400 zł

Dokumenty po ukończeniu kursu: Zaświadczenie MEiN
Dokumenty wymagane do zapisu na kurs: formularz zgłoszeniowy, regulamin, klauzula informacyjna RODO
Program kursu może ulec zmianie w zależności od wymagań uczestników.
 

Wszystkie nasze kursy i szkolenia realizowane są w oparciu o wysokie standardy jakości.
Nasza instytucja przechodzi rygorystyczne audyty raz w roku by utrzymać wysoki standard usług.
SUS 2.0 jest standardem certyfikowanym, jego spełnienie potwierdza audyt przeprowadzony przez profesjonalną i niezależną organizację certyfikującą o międzynarodowej renomie, specjalizującą się w audytach systemów zarządzania – DEKRA Certification.
Certyfikat potwierdzający spełnianie standardu jest wydawany przez renomowaną jednostkę akredytującą rozpoznawaną w całej Europie.
Standard Usług Szkoleniowo-Rozwojowych PIFS SUS 2.0 to unikatowe rozwiązanie na polskim rynku

Nr. naszego Certyfikatu DEKRA/SUS/000182/2
 

Certyfikat_SUS2.0Polska_Izba_Firm_SzkoleniowychRejestr Instytucji Szkoleniowych RISMinisterstwo Edukacji Narodowej MEN

Kursy i szkolenia

Zapraszamy do wstępnych zapisów na ten kierunek - w rekrutacji decyduje kolejność zgłoszeń a rezerwacja miejsca online jest darmowa. Wysyłając zgłoszenie nic nie tracisz a możesz wiele zyskać !

Ilość miejsc ograniczona!

 

 

 

Powrót do listy